ØNSKER DU AT REKLAMERE OVER EN VARE?
Som forbruger har man 2 års reklamationsret efter varen er modtaget. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.

VIGTIGT: Reklamationer uden forudgående kontakt og original kvittering vil blive afvist. Send os en mail med beskrivelse og billeder af reklamation til kontakt@bubetti.dk

Hvad er en reklamation?
Reklamationsretten dækker fejl, som var til stede på købstidspunktet. Varer kan have skjulte fejl eller mangler ved købet, som først viser sig senere. En fejl vil typisk have været til stede på købstidspunktet, hvis den ikke opstår, fordi du har brugt varen på en forkert måde. Det kan være tilfældet, hvis du har udsat varen for en større fysisk belastning, end den kunne holde til.

Indlevering af reklamation
Vi stiller ikke krav til forsendelsesmetode, men du kan nemt benytte vores returlabel via Shipmondo til 60 kr. nederst på vores webshop. Denne service tilbydes kun reklamationer fra danske adresser, - pakkens længste side må ikke overstige 80 cm, og pakken må ikke veje over 5 kg. Vi tilbagebetaler selvfølgelig fragtgebyret, hvis reklamationen er berettiget. HUSK altid at sende varen retur i forsvarlig emballage. Skoæsken må ikke benyttes som yderste emballage. Du bærer selv ansvaret for returpakken indtil vores modtagelse. Husk derfor at gemme postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

VIGTIGT!
Vi modtager IKKE pakker sendt pr. efterkrav eller pakker leveret til postbutik/pakkeshop samt pakker leveret med DAO.
Alle reklamationer skal returneres MED OMDELING eller leveres personligt til:
Bubetti
Østeraagade 2
9000 Aalborg
Danmark

Refundering

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger forbundet hermed. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.

Behandlingstid
Vi bestræber os på at behandle reklamationer hurtigst muligt, men der kan forekomme længere ekspeditionstid. Varen eller evt. erstatningsvare vil blive sendt retur efter behandling. Vi holder dig underettet via e-mail.